INTREBARI FRECVENTE



1. Ce se va intampla dupa ce postez o comanda?

- Unul dintre membrii echipei noastre se va ocupa de comanda dvs., de la ridicarea coletului si pana la livrare. Intotdeauna sunam la nr. de telefon al expeditorului.Totodata se vor stabili coordonatele ridicarii si pentru a ne asigura ca stiti cum sa impachetati coletele.


2. Cum pot obtine nr. AWB?

- Il puteti obtine de la curier in momentul ridicarii sau il veti primi oricum pe email sau SMS.


3. Cat timp voi astepta curierul?

- Conform procedurilor noastre curierul va fi obligat sa trimita un SMS cu intervalul orar cand va putea efectua ridicarea, oricum persoana care se va ocupa de dvs. va fi in permanenta in contact atat cu dvs. cat si cu curierul.


4. Cum sa pregatesc coletul pentru expediere?

- Coletele care nu contin lucruri ce pot fi deteriorate, cel mai eficient ar fi sa le ambalati in cutii de carton, iar spatiile goale sa le umpleti cu diverse materiale (hartii, polestiren etc.). De asemenea foarte important, daca puteti, coletul sa fie invelit cu o folie de plastic (sac, punga) si lipit cu banda adeziva. Daca nu sunteti sigur cum sa ambalati coletul puteti cere suport la unul din numerele noastre de contact.


5. Cum pot sa cantaresc coletul?

- Coletele se pot cantari cu orice cantar aveti acasa sau daca nu aveti un cantar puteti merge la orice magazin care are un cantar. Este foarte important sa introduceti greutatile reale, pentru ca toate coletele se cantaresc pe benzile de sortare si daca sunt mai grele decat ati declarat, se vor opri automat de la livrare pana la plata diferentelor.


6. Cat de rapida e livrarea?

- Depinde de cat de departe este destinatia de Romania sau de serviciul pe care il alegeti. Coletele din Bucuresti vor ajunge mai repede pentru ca liniile pleaca in fiecare noapte de aici si de asemenea coletele Express. In general coletele Express ajung in 2-4 zile, ECONOMIC in jur de 3-10 zile. Insa niciunul dintre aceste termene de livrare nu sunt garantate , 98% din cazuri sunt livrate la timp sau chiar mai repede decat s-a stabilit.


7. Este necesar sa scriu adresa pe colet?

- Da, este necesar. De multe ori curierul verifica daca datele de pe etichetele noastre corespund cu cele scrise de dvs., mai mult decat atat daca o eticheta se deterioreaza ramane cealalta.


8. Cum platesc?

- Exista doua variante:
a) Plata cu cardul(nefuctional);
b) Plata la curier.


9. Poate plati si destinatarul?

- Nu.


10. Cat de repede se poate ridica coletul meu?

- Coletele din Bucuresti se vor ridica in aceeasi zi cu comanda, daca aceasta se efectueaza pana la ora13:00. Restul ridicarilor se vor face a doua zi


11. Cat trebuie sa astept curierul?

- Daca adresa de ridicare este firma, ridicarile se vor face in timpul programului de lucru 7:00 – 15:00, cu un telefon inainte pentru confirmare.Daca adresa este de acasa, dimineata curierul trimite un SMS cu intervalul orar cand se va face ridicarea si un telefon inainte pentru confirmare. Pot exista si cazuri, sub 1%, in care curierul nu poate ajunge conform intelegerii din diferite cause (accident sau evenimente neprevazute), atunci noi va vom contacta si stabili alte coordonate.


12. Cat este asigurarea inclusa in pret? Cat costa asigurarea suplimentara?

- Asigurarea inclusa in pretul standard este de 200 lei per colet, insa puteti opta pentru asigurare suplimentara. Iar ea este 5% din valoarea asigurata peste 200 de lei.

Ex: valoare asigurata 800 lei ( 800-200 = 600, iar 5% =30 lei), adica pe langa pretul standard de transport se mai achita inca 30 de lei.

Mare atentie insa, coletele trebuie sa fie ambulate corespunzator.


13. Cand si cum raportez un colet deteriorate?

- La livrare curierul va solicita o semnatura prin care destinatarul confirma livrarea coletului in bune conditii, inainte de a semna va rugam sa va asigurati ca nu exista deteriorari asupra coletului. Daca coletul este deteriorat solicitati curierului intocmirea unui proces verbal in care sa consemnati starea coletului livrat. Aceasta este o actiune de preventie. Daca nu faceti acest lucru si ulterior veti dori sa depuneti o plangere, va asumati riscul ca plangerea dvs. sa fie respinsa de catre firma de curierat.


14. Se pot asigura orice fel de bunuri?

- Nu. Va rugam sa nu expediati bunuri de valoare exceptionala - bunuri ce nu pot fi inlocuite, chiar daca platiti o asigurare suplimentara.


Copyright © clickcolet.ro All Rights Reserved.