ÎNTREBĂRI FRECVENTE



1. Ce se va întâmpla după ce plasez o comandă? 

Unul dintre membrii echipei noastre se va ocupa de comanda dumneavoastră, de la ridicarea coletului și până la livrare. Întotdeauna sunăm la numărul de telefon al expeditorului. Totodată, se vor stabili coordonatele ridicării și ne vom asigura ca știți cum să împachetați coletele. 


2. Cum pot obține numărul de AWB? 

Îl veţi primi pe e-mail după plasarea comenzii.


3. Cât timp voi aștepta curierul? 

Conform procedurilor noastre, daca aţi plasat comanda până la ora 14:30, curierul va efectua ridicarea de la dumneavoastră în aceeaşi zi, până la ora 17:30. În cazul în care aţi plasat comanda după ora 14:30, curierul se va prezenta la dumneavoastră în urmatoarea zi lucrătoare. Dacă aveţi un interval orar preferat în care doriţi să vă fie ridicat coletul, ni-l puteţi comunica.


4. Cum să pregătesc coletul pentru expediere? 

Este foarte important să ambalaţi coletele conform tabelului de mai jos. Altfel, în cazul deteriorarii produselor din interior sau a altor colete din cauza ambalării necorespunzătoare, veţi fi direct răspunzător.

CATEGORIE PRODUS

TIP PRODUS

AMBALAJ CORESPUNZĂTOR

MĂRFURI CASANTE

STICLĂRIE

Ambalaj din lemn umplut cu polistiren sau alt material protector.

PARBRIZE / GEAMURI

Ambalaj de lemn, umplut cu polistiren sau alt material protector.

BĂUTURI / LICHIDE ÎMBUTELIATE ÎN STICLĂ

Ambalaj special compartimentat din lemn, umplut cu polistiren sau alt material protector.

TABLOURI / GRAVURI

Ambalaj de lemn umplut cu polistiren sau alt material protector.

MĂRFURI FRAGILE

PIESE AUTO

Ambalaj de carton presat, umplut cu polistiren sau alt material protector.

ECHIPAMENT ELECTRO-CASNIC, JUCĂRII, OBIECTE DE MOBILIER

Ambalaj de carton presat, umplut cu polistiren sau alt material protector.

DISCHETE, BENZI, CD-URI, CĂRTI, REVISTE

Ambalaj de carton sau plastic.

INSTRUMENTE MUZICALE

Ambalaj de lemn umplut cu polistiren sau alt material protector.


FRIGIDERE

Ambalaj de lemn umplut cu polistiren sau alt material protector.

ARAGAZ

Ambalaj de lemn umplut cu polistiren sau alt material protector.

MASINĂ DE SPĂLAT

Ambalaj de lemn umplut cu polistiren sau alt material protector.

Coletele care nu conțin lucruri ce pot fi deteriorate, cel mai eficient ar fi să le ambalați în cutii de carton, iar spaţiile goale să le umpleți cu diverse materiale (harții, polistiren etc.). De asemenea, foarte important, dacă puteți, coletul să fie învelit cu o folie de plastic (sac, pungă) și lipit cu bandă adezivă. Dacă nu sunteți sigur cum să ambalați coletul, ne puteţi întreba.


5. Cum pot să cântăresc coletul? 

Coletele se pot cântări cu orice cântar pe care îl aveți la îndemână. Este foarte important să introduceți greutățile reale, deoarece toate coletele se cântăresc pe benzile de sortare, iar dacă acestea nu corespund, se vor opri automat de la livrare până la plata diferențelor. 


6. Cât de rapidă este livrarea? 

Destinatia coletului influentează în mod direct timpul de livrare. Astfel, la nivel naţional majoritatea coletelor ajung la destinatar în prima zi lucrătoare după ridicare. În cazul coletelor livrate în afara ţării, timpii de tranzit sunt cei afişaţi pe site, în momentul plasării comenzilor.


7. Este necesar să scriu adresa pe colet? 

Este obligatoriu să menţionati pe colet, cel puţin numele destinatarului. În caz contrar, coletul dumneavoastră ar putea fi etichetat şi rutat greşit.


8. Cum plătesc? 

Plata se va face la curier. 


9. Poate plăti și destinatarul? 

Nu. 


10. Cât costă asigurarea? 

Asigurarea costa 5% din valoarea declarată.

Ex: Valoare asigurată: 800 lei ( 800-200 = 600, iar 5% =30 lei), adică pe lângă prețul standard de transport se mai achită încă 30 de lei. 

Mare atenție, coletele trebuie să fie ambalate corespunzător!


11. Când și cum raportez un colet deteriorat? 

La livrare, curierul va solicita o semnătură prin care destinatarul confirmă livrarea coletului în bune condiții. Înainte de a semna, vă rugăm să vă asigurați că nu exista deteriorări asupra coletului. Dacă coletul este deteriorat, solicitați curierului întocmirea unui proces verbal în care să consemnați starea coletului livrat. Aceasta este o acțiune de prevenție. Dacă nu faceți acest lucru și ulterior veți dori să depuneți o plângere, vă asumați riscul ca plângerea dumneavoastră să fie respinsă de către firma de curierat. 


12. Se pot asigura orice fel de bunuri?

Nu. Va rugăm să nu expediați bunuri de valoare excepțională - bunuri ce nu pot fi înlocuite, chiar dacă plătiți o asigurare suplimentară. 




Copyright © clickcolet.ro. Toate drepturile rezervate.