ÎNTREBĂRI FRECVENTE



1. Ce se va întâmpla după ce plasez o comandă?  

În maxim trei ore de la plasarea comenzii, un curier se va prezenta la dumneavoastră pentru preluarea coletului. Veți primi un apel telefonic, pentru confirmare.


2. Cum pot obține numărul de AWB? 

Apăsând “Printare AWB”, la finalizarea comenzii, veți obține numărul de AWB.


3. Cât timp voi aștepta curierul?  

Conform procedurilor noastre, curierul se va prezența la dumneavoastră, în maxim trei ore de la plasarea comenzii.


4. Cum să pregătesc coletul pentru expediere?  

Este foarte important să ambalaţi coletele conform tabelului de mai jos. Altfel, în cazul deteriorării produselor din interior sau a altor colete din cauza ambalării necorespunzătoare, veţi fi direct răspunzător.

CATEGORIE PRODUS

TIP PRODUS

AMBALAJ CORESPUNZĂTOR

MĂRFURI CASANTE

STICLĂRIE

Ambalaj din lemn umplut cu polistiren sau alt material protector.

PARBRIZE / GEAMURI

Ambalaj de lemn, umplut cu polistiren sau alt material protector.

BĂUTURI / LICHIDE ÎMBUTELIATE ÎN STICLĂ

Ambalaj special compartimentat din lemn, umplut cu polistiren sau alt material protector.

TABLOURI / GRAVURI

Ambalaj de lemn umplut cu polistiren sau alt material protector.

MĂRFURI FRAGILE

PIESE AUTO

Ambalaj de carton presat, umplut cu polistiren sau alt material protector.

ECHIPAMENT ELECTRO-CASNIC, JUCĂRII, OBIECTE DE MOBILIER

Ambalaj de carton presat, umplut cu polistiren sau alt material protector.

DISCHETE, BENZI, CD-URI, CĂRTI, REVISTE

Ambalaj de carton sau plastic.

INSTRUMENTE MUZICALE

Ambalaj de lemn umplut cu polistiren sau alt material protector.


FRIGIDERE

Ambalaj de lemn umplut cu polistiren sau alt material protector.

ARAGAZ

Ambalaj de lemn umplut cu polistiren sau alt material protector.

MASINĂ DE SPĂLAT

Ambalaj de lemn umplut cu polistiren sau alt material protector.

Coletele care nu conțin lucruri ce pot fi deteriorate, cel mai eficient ar fi să le ambalați în cutii de carton, iar spaţiile goale să le umpleți cu diverse materiale (harți, polistiren etc.). De asemenea, foarte important, dacă puteți, coletul să fie învelit cu o folie de plastic (sac, pungă) și lipit cu bandă adezivă. Dacă nu sunteți sigur cum să ambalați coletul, ne puteţi întreba.


5. Cum pot să cântăresc coletul?  

Coletele se pot cântări cu orice cântar pe care îl aveți la îndemână.  


6. Cât de rapidă este livrarea?  

Coletele care urmează să fie livrate cu serviciul “București Today”, vor fi livrate în aceeași zi, în cel mai scurt timp. În funcție de disponibilitatea destinatarului, livrarea se poate efectua până la ora 21:00.
Coletele care urmează să fie livrate cu serviciul “București 24”, vor fi livrate în următoarea zi lucrătoare din momentul ridicării, până la ora 20:00.


7. Cum plătesc?  

Plata se va face la curier.


8. Poate plăti și destinatarul?  

Nu. 


9. Când și cum raportez un colet deteriorat?  

La livrare, curierul va solicită o semnătură prin care destinatarul confirmă livrarea coletului în bune condiții. Înainte de a semna, vă rugăm să vă asigurați că nu există deteriorări asupra coletului. Dacă coletul este deteriorat, solicitați curierului întocmirea unui proces verbal în care să consemnați starea coletului livrat. Aceasta este o acțiune de prevenție. Dacă nu faceți acest lucru și ulterior veți dori să depuneți o plângere, vă asumați riscul că plângerea dumneavoastră să fie respinsă de către firma de curierat.  


10. Se pot asigura orice fel de bunuri? 

Nu. Va rugăm să nu expediați bunuri de valoare excepțională - bunuri ce nu pot fi înlocuite, chiar dacă plătiți o asigurare suplimentară.


Copyright © clickcolet.ro. Toate drepturile rezervate.